Այս քաղցրը համտեսել եմ առաջին անգամ Մոսկվայում ու շա՜տ եմ հավանել: Հայաստանում  պատրաստել եմ և համը գրեթե չէր տարբերվում :Ճ

Ի՞նչ է անհրաժեշտ :Ճ

  •  թխվածքաբլիթ (օրինակ՝ Юбилейное)- 800 գրամ
  • խտացրած կաթ – 1 բանկա
  • կարագ – 200 գրամ
  • կակաո -5 թեյի գդալ
  • կոնյակ կամ գինի  -3-4 թեյի գդալ (ըստ ցանկության)

Պատրաստման եղանակը:

  • թխվացքաբլիթը մանրացնել բլենդերով կամ միքսերով ,բայց ալյուր չսարքել
  • Խտացրած կաթը խառնել կարագի հետ
  • ավելացնել կակաոն և կոնյակը(գինին)
  • այդ ամենին ավելացնել մանրացված թխվածքաբլիթը և խառնել
  • ստաված զանգվածիծ սարքել կարտոֆիլներ , ֆորման ըստ ձեր ֆանտազիայի :Ճ
  • .զարդարել ըստ ցանկության, ես կակաո եմ շաղ տալիս վրան :Ճ
  • դնել սառնարան 5-6 ժամով

Արագ , համեղ ու հագեցնող թխվածք :Ճ Անուշ արեք ու մի վախեցեք անունից  :D

Image

Այ էսպիսի տեսք ունի ինքը :Ճ