Կարծում եմ պահը հասունացել է այստեղ գրառոււմ անելու :ՃՃ Միգուցե դրական գրառում չստացվի…Ուզում եմ գրի առնեմ այն  ինչ վաղուց է կուտակվել ու Շնորհակալություն հայտնեմ որոշ մարդկանց և ներողություն հայտնեմ ոմանցից :Ճ

Շա՜տ շա՜տ են ինձ ասում  ծանոթ .թե անծանոթ, մոտիկ, կամ ոչ այդքան  մարդիկ, որ նույնիսկ վիրտուալ ես իրենց  դրական էներգիա, ժպիտներ եմ փոխանցում :Ճ Բարձրացնում տրամադրությունը, ուժ տալիս… Վերջերս էլ ասեցին Բարության մարմնացու եմ :ՃՃՃ Այդ ֆենոմենը չեմ կարող բացատրել, թե ի՞նչպես եմ կարողանում հեռվից հեռու մարդկանց դրական էներեգիա փոխանցել :) Չեք պատկերացնի  ԴՈՒՔ ինչքաաաան ուժ եք տալիս ինձ: Այդ ձեր ուղարկած դրական լիքցքերով , իսկապես սրտից բխած խոսքերով ինձ թևեր եք տալիս, օգնում պայքարել , երբեմն նույնիսկ ինքս իմ դեմ:

Անհատական չնշեմ, որ ինչ-որ մեկին հանկարծ իմ վատ հիշողության պատճառով չմոռանամ…Շա՜տ ուրախ եմ, որ հենց  դուք կաք իմ ընկերական շրջապատում, որ թեկուզ ոչ ֆիզիկապես, բայց առցանց ինձ հետ եք ու ոմանք կիսում են ինձ հետ իմ և ՈՒՐԱԽ և ՏԽՈՒՐ օրերը …Բնականաբար ես ել եմ տխրում: Միգուցե ավելի շատ  նրա համար, որ ամեն ինչ սրտիս շատ մոտ եմ ընդունում մարդկանց արարքներն ու վերաբերմունքը իմ նկատմամբ:

Մեկ անգամ գրել եմ հրապակայնորեն ,-” ես չեմ գրում, չեմ զանգում … ԲԱՅՑ ես բոլորին հիշում եմ, մտածում եմ, ոմանք իմ հետ են ամեն օր , ոմանց համար լուռ աղոթում եմ … :Ճ դուք իմ մտքերում եք… մի նեղացեք ինձանից :***** տակայա ուժ յա :Դ”

Ուզում եմ ներողություն խնդրել այն մարդկանցից, ովքեր կարծում են իրենց մոռացել եմ,բավական ուշադրություն չեմ հատկացնում, չեմ զանգում կամ գրում ամեն օր հարցնեմ, թե ոնց են: Դուք իմ սրտում եք, ոչ բոլորը իհարկե😛 :***

Վերջացնեմ Չարլզ Դիկենսի խոսքերով գրառումս :Ճ

Если вам, читатель, по какой-то невероятной случайности довелось знавать человека, одаренного завидной способностью смеяться еще более заразительно, чем племянник Скруджа, скажу одно: вам неслыханно повезло. Представьте меня ему, и я буду очень дорожить этим знакомством. (Վստահ եմ , որ գիտեք😉  )

Болезнь и скорбь легко передаются от человека к человеку, но все же нет на земле ничего более заразительного, нежели смех и веселое расположение духа.

Առայժմ իմ հարազատնե՜ր

Ձեր երբեմնի՝ Վիկի Սմայլ Մարտիրյան :*Image