Հրեշտակ-Սանիկ խաղի մասին կարող էք կարդալ այստեղ :Ճ  Իսկ այս գրառման մեջ կբացահայտեմ իմ Հրեշտակին ու Սանիկին  կես տարի ուշացումով😀 Ուշ լինի նուշ լինի😛

Շուրջ երեք ամիս տևեց  խաղը : Հոկտեմբերի 1-ից-2-ին Ծաղկաձորում տեղի ունեցավ  12-րդ և  14-րդ հոսքերի Հրեշտակ -Սանիկ խաղի բացահայտումը :Ճ  Բուն բացահայտումը տեղի էր ունենալու երեկոյան , մինչ այդ լիքը ազատ ժամանակ ունեինք: Եթե մի տեղ հավաքվել են շուրջ 50 առաջնորդ- ապա պարապ չէս մնա հասատ😉 Բազուն  խաղեր, որտեղ զգացվում էր առաջնորդների ունակությունները  անահատական կամ  թիմային աշխատանքներում: Շաատ զվարճացանք մի խոսքով մինչ բացահայտումը… Ես շաատ էի սպասում այդ օրվան… կարող էի հաշվարկներ անել ու գտնել իմ հրեշտակին, բայց ինձ հետաքրքիր էր էդ հաճելի սպասողական վիճակը, անակնկալի էի սպասում🙂 Զգացողություններ կաին , բայց շատ չէի խորանում, որ չբացահայտեի հրեշտակիս😀 Ու զգում էի , որ մեր հոսքում հաստատ խաչ-հրեշտակներ կան :Ճ  Ահա եկավ պահը բացահայտման🙂 Բոլորս բարձր տրամադրությունը ապահովված սպասոււմ էինք անհամբեր մեր հերթին…   Բացահայտումների ընթացքում էլ կարող էի գուշակել իմ հրեշտակին, սակայն համառորեն հաշվարկներ չէի անում …  Վերջապես հասավ իմ հերթը , բայց ինձ մենակ չկանչեցին , այլ իմ ադաշ Վիկայի հետ … Ես կասկածներ ունեի Վիկայի հրեշտակի կապակցությամբ ու լրիվ խճճվեցի😀 Աչքերը մեր  շարֆիկներով փակեցին ու մենք հերթով սկսեցինք պատմել մեր հրեշտակի  մասին , թէ ինչ է արել վերջին երեք ամսում մեզ համար  :) Մի տեսակ չոր ու  ցամաքա ստացվում :Դ  Էմոցիաներս հանդարտվել են ..Միգուցե դրանից է …Բացեցի աչքերս ու տեսա Գոգին , էդդ ինչչ Շոկկ ապրեցիիի , չեք պատկերացնի :ՃՃ Ախր ես իրա հրեշտակն էի ,իսկ  ինքը իմ սանիկըըը🙂 Գոհարը մեզ նվիրեց բաժակներ , որոնց մեջ տաք ջուր լցնելիս մեր երեքիս նկարներն էին հայտնվում  ու մի գրություն՝

Believe me anyone can be an angel to you. And your true friend is surely your Guardian Angel.

Angels have a hidden agenda….LOVE. And their love is weightless. I Love my two Viktorias and will do everything for them to remain victorious in life.

Սա դեռ վերջը չէ😀 Բա որ Գոհարըը իմացավ ես իրա Հրեշտակն եեմ  :))) Ահավոր շաատ զգացմունքային օր ստացվեց :Ճ

Մի բան չեմ մոռանա Գոհարին հրեշտակություն անելու ժամանակ😀 Սանուհիս  գրել էր , որ իրեն դժվար է զարմացնել ու ես ամեն ինչ անում էի, որ ինքը  զարմանա😀 Ամենամեծ զարմանքը վերջում պարզվեց դա այն էր , որ ես էի իրա Հրեշտակը :Ճ

Բացահայտումներից հետո դիսկո գնացիինք , ավելի ուշ մաֆիաներ բազուն… ու միինչ առավոտ խաղեր , զրույցներ , մի խոսքով անմոռանալի weekend :))

Ես այդ օրը լուսացրեցի … Շատ սիրուն  էր արևածագը   :ՃՃՃ

Գոհաաա՜ր այս գրառումը ուզում էիի ծննդյանդ օրը հրապարակել ու մի փոքր անակնալ մատուցել քեզ😀 Մի օր ուշացումով եմ մատուցում այն քեզ :Ճ Միևնույն է դու երկար էս տոնում քո տարեդարձը :Ճ

Գոհաար  ես  անչաափ ուրախ էի ու  ուրախ եմ , որ դու էս իմ հրեշտակը եղել :Ճ ես ել քո հրեշտակը :Դ

Միշտ հիշի …միշտ կողքիդ եմ  :ՃՃ

հ.գ. երեխեք եթե դեմ էք իինչ որ նկարի շուտ ասեք ջնջեմ :DDD հա ու ահավոր շատ էին նկարները զտեցիի զտեցիի էսքան դարձավ :ՃՃՃ

հովտաշուշան չէի գտել :Ճ բռոկոլի նվիրեցի սանուհուս :ՃՃՃ

Ադաշս :Ճ

:D

ուրախությունը շարունակվում է դրսում :Դ ով է հիշում էս խաղի անունը ոնց փոխեցինք ? թող սոււււս մնա :DDD

waitinggg

հրեշտակ-սանիկ-հրեշտակ

էս նկարը շաատ եմ սիրում😀 Մարիաամ չէր հավատում , որ Մամիջնա իրա Հրեշտակը :Դ

discooo

ժամը 6:45 առավոտ , մրսած առաջնորդները չէինն էլ պատրաստվում քնել:ՃՃՃ

14❤