Վիկմանդուխտ Ծիծաղաշատ Դքսուհի Հայոց….
ԱՅսօր ինչու ես ամպամած Օհ Իմ ԱՐեգակ
ես չեմ թողնի որ քո աչերից անձրև տեղա… չնայած արցունքներդ ադամանդ են …օհհ իմ տիրուհի😀 չնայած իմ մթագնած հոգին, լրացնումա քո հոգուն եվ երկուսով միասին ստեղծում ենք մի տեսարան ինչպես անտառը մթում ողողված գայլերի վայնասունով….բայց ..հետո կբացվի ԱՐև մեր հոգում… և ինչպես Արարատյան դաշտավայրի լուսապայծառ առավոտվա Արևի շողերնեն ողողում գունազարդ դաշտերը այնպես էլ մի ԱՐևի շող կվոողողի մեր գունազարդ հոգին… և այդ ամենը սկսվումա մի ժպիտտից …

Իսկ Ժպիտը դա երկրորդ ամենալավ բանն է ,որ դու կարող ես անել շուրթերով :Ճ

հաստատ իմ պես խենթ ընկերներից մեկն է  գրել :Ճ նամակը անանուն էր , հասցեն նույնպես :Դ

Տենաս ով է ինձ սենց լավ զգացել :Ճ ամեն դեպքում ասեմ ՝ լավ եմ իմ լավ ընկեր(ուհի) ջա՜ն :Ճ в жизни всякое бывает😉 НО я сильная :*** :))))

հ.գ. Միգուցե Արմենիքսցիներից ինչ որ մեկն է ???? :Պ :Դ