Սիրտս բարի՜՜՜ ու դրական գրառումա ուզում🙂 Ախր չարն ու բացասականը շատ էն գերակշռում: Էսպես չի լինի😉 Հարկավոր է բալանսի բերել  ու մի բան էլ անցնել🙂 Ամեն ինչ մեր ձեռքերում է😉 Մի քանի օր է ինչ մի փոքրիկ աղջնակի   խոսքերի ազդեցության տակ եմ հեհեհե🙂    Մարիամ  ջան շնորհակալ եմ :) Ամեն անգամ հիշելիս այդ բավականին պարզ, բայց մեջը  լիքըըըը դրական էներգիա պարունակող բառերը` թևեր եմ առնում , ժպտում , անվերջ ժպտում …🙂 Ընդամենը  երկու բառ ու քո աշխարհը հեղաշրջվում է🙂 Այսպիսի մարդիկ պետք է  շատ լինեն  և նա Միակը չէ ինձ շրջապատող մարդկանց մեջ🙂 Առիթից օգտվելով ուզում եմշնորհակալություն հայտնել   ձեզ իմ դրական էնեռջայզերներ ջաններ😛😀  Դուք դրական էներգիան բաշխում ե՜ք  ու դրականը շատացնում🙂 Այսպիսի հատկություններով  են  օժտված նաև շաատ փոքրիկ երեխաները🙂 Ես փոքր երեխաներին ուղղակի պաշտում եմ , ուտեեեմ իրանց մռութներըըը😀 Դա իմ մոտ նկատվել է շաատ վաղուց😀 Ես  երբ 5 տարեկան էի , հարևանների երեխաներին զբոսնելու  էի տանում, խնամում , հետևում , որ իրենց հետ ամեն ինչ լավ լինի🙂 6 տարեկան էի , երբ ծնվեց աշխարհի ամենա ամենա՜  սիրու՜՜ն քույրիկը :* Իմ երջանկությունը չափ ու սահման չուներ:)  Կարող եմ վստահ ասել , որ հազվադեպ է եղել, երբ ինձ այդքան  երջանիկ  եմ  զգացել : Արդեն մեր տանը հայտնվեց մի հրաշք՝ ոսկեծամիկ և գանգրահեր վարսերով🙂 Տիկնիկից ոչնչով չէր տարբերվում :Ճ Մի նկար ունենք , շատերը կարծել են ,թէ տիկինիկ է գիրկս🙂 ահա և այդ նկարը🙂

Հիմա հերթը հասել է եղբայրներիս ճուտոներին, ընկերներիս երեխաներին🙂  մի օր էլ հերթը կհասնի իմ երեխային … Այս վերջերս շրջապատումս պիճու երեխաների զգալի աճ կա😀 Մեկը մեկից համովվվ , մեկը մեկից քաղցրրր ♥♥♥♥♥ Ամեն անգամ իրանց տեսնելիս , սիրելիս, իրենց հետ խաղալիս , մեկ մեկ էլ գզզելիս😀 լիցքավորվում եմ մի շաբաթվա դրական  էներգիայով :)

Պահենք պաշտպանենք մեր պիճուներին , մեր ապագային ու մեր դրական էներգիյա տվողներին ♥

Հ.գ. Հոքորի հրաշքները ♥

Նորայրիկ և Աիդոչկա :*

Աիդոչկայիս հետ :*