Մտքե~~~~ր մտքե~~րր , էս ինչ խառն եք դուք ? Որը ասեմ?  Որը Թողեմ ? Որոշել եմ տխուր  մտքեր արտահայտող  թեմաներից  հեռու մնալ ու չանմահացնել նրանց գրի առնելով🙂 Իսկ դա նշանակում է լավ և ուրախ թեմաներն էն միայն անմահանալու այսուհետ ինձ մոտ🙂 Դե սկսեցի😀 Ուրեմն էս քանի օրա բլոգս ինձ տանջումա~~~ , ասումա դե  էտքան մտածելու տեղը  սաղ օրը մի բան  գրի հանգստացի էլի😀 Բա ես քանի գլխանի եմ , որ չգրեմ ?🙂 Новинка  у  ԺԲիդիգա ~~ Սկսել եմ ամեն ինչի մեջ դրականը տեսնել , այլ ոչ թե փնտրել առաջվա պես😀 Հատկապես էնպիսի բաների մեջ, որ ահավոր ցավ են պատճառել ինձ… Ասում են մարդ մարդու ճանաչում է տխրության և ուրախության մեջ… Կյանքիս վերջին իրադարձությունները դա ապացուցեցին🙂  Համել ասում են լավություն արա  ու քցի ջուրը ու Մի սպասիր պատասխան լավությանը: Սովորական մարդ ենք վերջապես ,  մեկա սպասում ենք … և ???  և  ստանում ուժ ու հանգստություն էն մարդկանցից, ով մտքովդ էլ  չէր անցնի էդ պահին, իսկ ոմանց ում սպասում էիր , որ ձեռք կմեկնեն , տենց սպասելով էլ մնում ես … Չէէ չեմ տխրել , ամենևին😉  Ես մեկա շարունակելու եմ լավություն անել ու չսպասել պատասխան լավության🙂  Էությունս է ,ինչ անեմ ? Ու մտածում եմ , եթե սենց եղավ , ուրեմն սենց էլ պետք է լիներ մի օր: Հանգամանքների բերումով շատ բաներ ավելի շուտ էս իմանում , բացահայտում ինքտ քեզ համար , ինչ սովորական իրավիճակում հաստատ չէիր  էլ նկատի🙂 Վերջին ժամանակների կարգախոսս է դարձել ` Все что не делается и не делается , все это не спроста. Надо вникнуть в суть и мы найдем много положительного в том , где и не пахнет ничем хорошим. Вот такие мысли кружатся все время в последнее время🙂

П.с. опять перешла на русский .. эх🙂