Երիտասարդ առաջնորդների դպրոցը (ԵԱԴ)-ը … այնքան բան ունեմ գրելու քո մասին  իմ սիրելի ԵԱԴ … Սկսեմ նրանից , թէ որտեղից իմացա քո   մասին ? Էլեն անունով մի հրաշք աղջիկ ծանոթացրեց ինձ քեզ հետ ԵԱԴ ջան և ես միշտ շնորհակալ կլինեմ նրան այս մեեծ նվերի համար🙂  Մեր արշավապետը` Արամը, խորհուրդ տվեց  դիմել և փորձել իմ ուժերը🙂 Անցած տարի գարնանը դիմեցի և շատ ուրախ եմ , որ  չանցա😉  Փորձեցի ևս մեկ անգամ ամռանը  և վուա լյա ~~ ես արդեն քո սանն եմ , իհարկե  դեռ  միայն ամառային դպրոցի:  Անչափ , անսահաման ուրախ եմ , որ ամռանը ընդունվեցի , ախր երեխաները բոլորը հրաշք էն🙂  Ինձ հետ ընդունվողներից ճանաչում էի միայն Հելենին Նազարյան, ում հետ մի քանի անգամ միասին արշավ էինք գնացել մինչ ԵԱԴ ընդունվելը: Արդեն մեկ տարի է անցել ինչ ընդունվել եմ ու այս ընթացքում իմ ընկերների շարքերը համալրվեցին բազում քո սաներով , իհարկե իրենց յուրահատուկը տեղը թողնելով նրանց `ում հետ առաջին օրվանից  ուսանել եմ:  Այս տարվա ընթացքում մենք այնքան մտերմացանք , կարծես դառձանք մի “ընտանիք”🙂 առանց ձեզ չեմ պատկերացնում իմ կյանքը իմ խենթուկ լիդեռներ ջան❤

Չգիտեմ ինչպես հայտնեմ իմ երախտագիտությունը քեզ , ախր այսպիսի ընկերներ ես առանց քեզ չէի ունենա , մեկը մեկից լավըը … Սիրում եմ  ձեզ իմ ընկերներ շաատ շաատ🙂

Հ.Գ. էմոցիաները այնքան շատ ե~~ն , խոսքեր չեմ գտնում , որոնք կարող են էլ ավելի լավ  արտահայտեն  այն ինչ զգում եմ🙂 Շնորհակալ եմ քեզ ԵԱԴ , որ դու կաս իմ կյանքում , դու շաաատ բան էս տվել ինձ ու դեռ տալիս եմ :Ճ  Ես Հպարտ եմ , որ ԵԱԴ-ի սանն եմ😉

Հ.Գ. 2 սա միայն սկիզբն է😉

եռամսյա դասընթացների ավարտական սերտիֆիկատների ստացումը🙂

14րդ սերունդը միասնական :Ճ