1. չեեեմ սիրում ուշանալ , բայց միշտ ուշանում եմ , թեկուզ 1րոպե😀

2. հայերեն դժվար եմ գրում մեկ մեկ սխալներով , չնայած 8 տարի Հայաստանում եմ սովորել ռուսական թեքումով դպրոցում:)))

2.1 թարմացում : Գրում եմ , ինչպես դպրոցում, հազվադեպ տառասխալներով ՃՃ

3. փոքր ժամանակ տղաները վախենում էին ինձանից:DDDու հեռու էին մնում շառից փորձանքից հեռու😀

4. շաաատ եմ սիրում դեղձ ու գիլաս :DDD черешня😀

5. բակի խաղերից չեմ սիրել պարան թռնելը😀

6. շաաատ եմ սիրոում շոկոլադե պաղպաղակ և ընդհանրապես շոկոլադ , հետնել դառռռռռը😀

7. սիրում եմ արշավներ գնալ. հոգով , սրտով արշավական եմ😀

8 չեմ սիրում գարունը … գարնանն ալերգիաս գլուխ է բարձրացնում … աաաաապչիիիիիիի😀

9.  Չեմ սիրոււմ skype-ով խոսել:/ ու լիքը  հարազատներ այդ պատճառով նեղանում են ինձանից😦

10. Ատում եմ անարդարությունը !!!! և ուժերս ինչքան ներում են պայքարում եմ !!!

11. ինչ քույրիկս ծնվելա , ես հա սովորում եմ սովուրում :Դ  ու սենց համարյա 20 տարի :Դ

12.Ահավոր պանիկյոռ եմ, ինչպես քիչ առաջ խոստովանեցի @Mariamix -ի փոստի տակ :Դ և հիմա նենց վախ կա մեջս, որ էտ հարյուր էջը ռուսների ասած не осилью …հ.գ. մի մարդ կա ինձ Паникер ա ասում:Դ

13. Տաքսիների ֆոբիա ունեմ :Դ շաաաատ քիչ եմ նստում, ճարահատված վիճակներում :Դ,բայց էս PINK տաքսիները վիզուալ նեեենց են դուրս գալիս :Դ մենակ համարը չունեմ, որ էն ճարահատված ժամանակ պետք գա` զանգեմ

14. ահավորր հիշողություն ունեմ :Դ ասում են դե մի տեղ գրի մի նշան արա :Դմեկա չի օգնում :Դդրա հետ մեկ տեղ ընտիր տեսական հիշողություն ունեմ :Դ ում տեսնում եմ էլ չեմ մոռանում :Դ

15. Ազգանունս 10-ից 9-ի դեպքերում սխալ են գրում :Դ, ուրեմն փոխել եմ դպրոցական ատեստատ երկու անգամ , հազարավոր թարգմանություններ , քուրիկս նույնիսկ անձնագիրն է փոխել :Դ

16.գժի պես սիրում եմ կարդալ :Դ կարելի էէ ասել գրքի մանյակ եմ :Դ намекаююю, եթե ուզում եք նվեր առնել ինձ մի լավվ դասական կամ ժամանակակից գիրք նվիրեք :Դ ամենա թանկ նվերը կլինի ինձ համար

17. Ահավոր չեմ սիրում  Намекии и подтексты , говорите ПРЯМО

18. обожаю фиолетовый , а сейчас плюс Розовые цвета, настроение прям поднимается😀

19.  In love with jazz❤

20. Ատում եեեեեեմ այս արտահայտությունը, չնայած Իմ սիրելի Մարկեսի ասածն է. “Մի՛ արտասվիր, որ վերջացավ: Ժպտա՛, որ դա կատարվեց.” Մարկես

21. Մի այլ կարգի զգում եմ ինձ մոտ մարդկանց :) հարկավոր չեն բառեր, սա սակայն խանգարում է , երբ ինձ խաբում են, ձևացնում ու տենց :D համ լավ բանա համ վատ😀

22. Հայկական սև սուրճ չեմ խմում ու սարքել չեմ սիրում :D ատում եմ կարելի է ասել   :D Լուծվողն էլ ,որ խմում եմ տեղից չեմ քնում, էտ ժամանակ ընդhանրապես չեմ քնում :D

23. Ժողովրդական դերասանուհի էն ասում ինձ տանը :D
24.մարդկանց դրական էներգիա եմ տալիս :D
25. սիրում եմ քայլել🙂 կարամ ժամերով քայլեմ՝թեկուզ մենակ
26. մարդիկ շոկ են ապրում իմանալով իմ իսկական տարիքը :Dանձնագրայինն էլի :Ճ
27. Ժամանակին Շիկահեր եմ եղել :ԴԴԴ սազում է ի դեպ :Դ
28. մինչև բացատրում եմ ,որտեղ եմ ապրում մի կես ժամ անցնումա :ԴԴԴ ու մեկա մինչև վերջ չեն հասկանում ո՞րտեղ  :D
 29. իմ հազարավոր անուններից ևս մեկը ՝ Ավտոմատ Կալաշնիկով :Դ շատ ու արագ խոսելու առթիվ է կնքվել այս անունը ինձ :Դ
 30. Մի ժամանակ էն անտեր կլասսնիկում ընկերուհուս հետ իրաի սմայլիկախեխտ էինք անում :D ու տենց ժամերով :D առանց մի բառի :D նոր նույնը եղավ :DDD
31. ոննցցց եմ ուրախանում, երբ տարիքով բավականին մեծ թե տղամարդիկ, թե կանայք գտնում են իրենց կեսին🙂
 երջանկություւն ձեզ անսահման🙂
32.Խորովածի լավաշը՝ խորովածից շատ եմ սիրում :DDD
 33 . Աղջիկ երեխաներին ուրիշ ձև եմ սիրում և  ուզում եմ աղջիկ ունենալ  ապագայում  O.o,որ հավեսով հագցնեմ թիթիզ ու
սիրուն շորիկներ  <3
34. մի նկար ունեմ Շիկահեր ժամանակների , շատերը չեն հավատում ,որ էտ ես եմ😀 հավաստիացնում եմ բոլոր կասկածողներին ՝ ես եմ🙂
35. նեղվում եմ հասակիցս😀 միշտ ուզեցել եմ գոնե մի պստլ բոյովանալ
36. Շուտ եմ նվիրվում մարդկանց և վստահում, հետո ահագին տանջվում այս ֆակտից
37. վարաքիչ ծիծաղ ունեմ😀 մարդիկ ուզած-չուզած խնդում են հետս , իզուր չի էլի,որ ինձ Smile են ասում😀
38. լինում եմ շատ զգայուն ու նեղվում եմ  մոտիկ ծանոթներիս հետ կամ փոխարեն, էլի անարդարության պատճառով…
39. Սկսել եմ լավ հայերեն գրել ու խոսել, ինչի համար ասում եմ շաաատ շնորհակալություն http://armenix.com/ իմ հարազատ🙂
40. Խաղաղության հրեշտակ եմ😀  չեմ սիրում վիճել ,կռվել: Փորձում եմ ընդանուր հայտարարի գալ առանց վեճերի ու ավելորդ վիրավորանքների
շարունակությունը կարող եք կարդալ այստեղ😉